12 aprilie 2012

Un an de la DCS

Ei bine , ieri s-a implinit exact un an de cand dosarul nostru a ajuns la Viena (cine stie pe unde o fi acum...). Ce am facut in acest an.?
Pai nu prea multe. In afara de faptul ca am asitatat si asitam in continuare uimiti la schimbarile pe care le fac canadieni,nu prea am mai facut multa franceza (costa bani si nu prea mai dispunem de ei). Sotia a schimbat vreo 2 locuri de munca. Eu am ramas la acelasi loc pe care il am de aproape 6 ani. Fata cea mare - Denisa- mai are putin si termina calsa I (speram sa ia si premiul I). Cea mica - Maria - se intelege foarte bine cu colegii de la gradi.In rest viata isi continua drumul ei normal.
Sper ca la anul pe vremea asta sa scriu deja multe despre ce am facut de la CSQ pana la Viza....

6 comentarii:

  1. Da , asa este cred ca le-au aruncat in foc dosarele noastre din 2010.Eu am facut rost de nr lor de telefon de la Montreal, dar nu cred ca vor raspunde.

    RăspundețiȘtergere
  2. Daca reusesti sa vorbesti cu ei , sa imi dai si mie de veste ce ti-au raspuns

    RăspundețiȘtergere
  3. am sa te anunt fara probleme. imi lasi te rog emailul sa mai vorbim

    RăspundețiȘtergere
  4. tomnc2002@yahoo.com sau tomnc2002@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  5. voi asteptati de un an...e inca bine...noi asteptam din 28 noiembrie 2010, si am citit forumul de pe montreal.ro si am vazut ca cei din oct au primit perm 124 de prin dec, si acum invitatie la interviu... acum ma uit la casuta postala si pe mail, cu foarte multa atentie, ca poate, poate vine si la noi o surpriza...dar nimic..eu am facut un calcul: sesiunea din rep. mold. se termina pe 1 iunie, pe 4 vin la noi(sa presupunem-ca pe 7 are cineva interviu) pe 15 se termina (tot de pe forum am vazut ca cineva are interv cu aceasta data) asta inseamna 10 zile, si cum la rep mold e un sg ofiter (sa presupunem ca acelasi vine si la noi) x 5 sau 6 interv/zi => 50 - 60 interv total...

    RăspundețiȘtergere
  6. Da. Cred ca vor fi foarte putine interviuri in vara

    RăspundețiȘtergere