14 februarie 2012

Iarna la tara

Iarna grea de vreo 3 saptamani in Romanika.Noua nu ne prea convine,deoarece in zona in care stam ,atunci cand ninge prea tare se cam blocheaza tot.binenteles ca se blocheaza si autobuzele cu care mergem in oras la lucru.Pentru mine este deja a sasea zi de concediu pe anul asta,numai din cauza ca am ramas blocati in sat.Deja sotia este amenintata cu concedierea.
pozele sunt facute azi cand bineinteles ca obligati fiind sa stam acasa ,am dezapezit curtea si iesirea la drumul de acces.


Asta sunt eu.


Drumul de acces










sotia la odihna


si aici la munca










aici este vecinul care a reusit cu chiu cu vai sa scoata masina din curte





Iar aici gagicile mele - sunt in vacanta fortata,deoarece scolile sunt inchise


Referitor la dosar,zilele astea s-au implinit 10 luni de la DCS si 2 luni de cand am primit ACC-OUV.Asteptam sesiune de informare din martie sa vedem ce zic canadieni despre procesul asta de emigrare, care se pare ca dureaza din ce in ce mai mult timp.

4 comentarii:

  1. DA , dureaza o vesnicie!!! In plus totul e pe banii nostri. Cei de la emigrari nici macar nu au bunul simt sa raspunda la mesaje(am trimis 4 si nimik)RUSINICA!!!Lipseste comunicarea cu desavarsire.Macar sa ne spuna ca dureaza 5 ani si asteptati fratilor....asta e ....
    Noi suntem noiembristi 2010 cu ACC- ul primit in mai 2011 si de atunci nimic , asteptam , asteptam si cred ca ajungem la pensie tot asteptand.
    Bafta la asteptat si MUUUULTA RABDARE sa aveti!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. rabdare ! oare cat sa mai avem ? sunteti din Bucuresti?

    RăspundețiȘtergere
  3. Dragilor , din pacate trebuie multa rabdare . Stiu ca vi se pare ca e nedrept dar din pacate ei sunt cei care au painea si cutitul . Voi vreti ceva de la ei nu invers ...
    In plus partea franceza este supraaglomerta .Motivele le stiti . Foarte multi dintre cei ce vor Canada incearca drumul pe acolo .Chiar daca tinta e alta si nu-i condamn . Desi am mers pe partea federala probabil ca daca as fi in locul lor si nu as avea sanse pe federala la fel as face dar...asta e .S-a ajuns la supraglomerare .Recunosc iarasi ca si daca as fi mers pe Quebec as fi aterizat in partea federala dar asta tine de felul in care imi place stilul .
    Oricum rabdare si bafta si o sa vina soare si pe ulita voastra cu siguranta .

    RăspundețiȘtergere