10 iunie 2011

Totul a inceput in iunie 2010

Asadar hotararea am luat-o in luna iunie a anului 2010.Asta ca urmare a situatie in care incepuse sa se afle Romanika.Mai intai ideea a fost a mea dupa care mi-am convins si sotia.Cu cele mici nu este problema ca au numai 6 si 3 ani.Asa ca am inceput sa ne interesam.
Si unde puteam sa ne interesam decat pe http://www.montreal.ro/.
Am inceput sa iau site-ul la rand.Pagina cu pagina - post cu post.


Apoi am dat peste adresa site-ului oficial al guvernului din Quebec http://www.immigration-quebec.gouv.qc.ca/


Ne-am facut evaluarea online cu tot felul de incercari pe nivelul de limba si ne-a iasit ca putem sa incepem demersul numai daca avem un nivel intermediar la A.P si incepator la A.S.


Pe Montreal.ro am gasit adresa de mail a Georgianei - o fata care se ocupa de pregatirea pentru emigrare in Quebec.I-am scris un mail si dupa cateva ore am fost sunat in vederea stabilirii unei intalniri.Asa ca dupa o saptamana n-am intalnit cu G. si am refacut evaluarea impreuna.N-ea iesit exact cum am facuto si noi pe site-ul oficial.Am stabilit un plan de bataie care incepea bineinteles cu pregatirea la limba franceza.Nivelul meu de franceza era cam A2/A2 iar al sotiei 0.

Ca studii :
- A.P - electromecanic auto cu atestat de electromecanic - lucrez in domeniu piese si service auto (total 12 ani vechime pe cartea de munca)
- A.S - fara diploma - doar 8 clase - a lucrat ca asisitent social personal si menajera ( totol 4 ani vechime pe cartea de munca)

2 comentarii:

  1. Nu va duceti la firme specializate. O sa dati mai mult decat face. Atatia au plecat fara firme specializate.

    RăspundețiȘtergere
  2. Georgiana nu este o firma specializata. Este o fata care se ocupa de pregatirea pentru emigrare in sensul ca facem meditatii cu ea, iat in afara de asta mai este si traducator autorizat si este destul de ieftin.Nu ne-a luat banii decat pentru traducerea actelor si bineinteles ca ii dau pentru meditatii (cand pot - nu ma preseaza cu banii) - in rest totul am facut singuri.
    Multumesc de sfat Ionutz , dar sa sti ca nu eram nebun sa ma duc sa dau mii de euro la firme care nu te ajuta prea mult pentru ca ce fac ei , poti sa faci si tu. Daca nici sa completezi niste hartii nu esti in stare atunci degeaba emigrezi frate ca nu o sa fii in stare sa te descurci nici dincolo mai ales la inceput.

    RăspundețiȘtergere